Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Powołanie sekretarza odpowiedzialnego za prowadzenie protokołu – Radny Mateusz Durło.
4.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
5.
Przeprowadzenie debaty nad Raportem o stanie Gminy Sobków za rok 2023.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Sobków wotum zaufania.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sobkowie za 2023 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie dokonania oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sobkowie za 2023 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok:
a)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu,
10.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy z wykonania budżetu za 2023 rok.
a)
odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Sobków na 2024 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sobków na lata 2024 – 2030.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Sobków.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Uzależnieniom Behawioralnym w Gminie Sobków na rok 2024.
16.
Sprawozdanie z wykonania zadań realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobkowie w 2023 roku.
17.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy między sesjami.