« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

3. Powołanie sekretarza odpowiedzialnego za prowadzenie protokołu – Radny Mateusz Durło.

5. Przeprowadzenie debaty nad Raportem o stanie Gminy Sobków za rok 2023.

6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Sobków wotum zaufania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sobkowie za 2023 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sobkowie za 2023 rok.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok:

a) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu,

b) dyskusja,

c) podjęcie uchwały.

10. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy z wykonania budżetu za 2023 rok.

a) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,

b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,

c) dyskusja,

d) podjęcie uchwały.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Sobków na 2024 rok.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sobków na lata 2024 – 2030.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Sobków.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Uzależnieniom Behawioralnym w Gminie Sobków na rok 2024.

16. Sprawozdanie z wykonania zadań realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobkowie w 2023 roku.

17. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy między sesjami.

18. Wolne wnioski.

19. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej